We wtorek, 21 września starosta konecki Grzegorz Piec w towarzystwie wicestarosty Wiesława Skowrona, członka zarządu Jarosława Staciwy oraz Jacka Werensa, dyrektora PUP i jego zastępcy Marcina Latańskiego, sprawdzali działanie nowego systemu obsługi klientów. Jak poinformowali zarządzający tą placówką – Wdrożyliśmy takie rozwiązania w celu zwiększenia jakości świadczonych usług oraz zapewnienia komfortu obsługi. Poszczególne elementy wdrożonego systemu mają za zadanie skrócenie czasu oczekiwania klientów na załatwienie swojej sprawy.
Zainstalowany w budynku biletomat został zintegrowany z dedykowaną stroną internetową oraz aplikacją mobilną na systemy Android i iOS. Pozwala to, nie tylko sprawdzić ile osób oczekuje na załatwienie konkretnej sprawy, ale również dokonać rezerwacji biletu online lub pobranie biletu w formie elektronicznej.
Teraz te nowoczesne rozwiązania przetestują wszyscy korzystający z usług PUP w Końskich. Wiele osób miało zapewne już okazję korzystać z podobnego rozwiązania w koneckim oddziale Zakładu Ubezpieczeń Społecznych.
Adam Kubka